مک برگر

محصول جدید رباط

 با بیش از 45 سال سابقه تولید در زمینه فرآورده های گوشتی

همواره می کوشیم با بهره گیری از آخرین و بهترین یافته های علمی و فناوری های نوین، همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، حضوری مقتدر در بازارهای مصرف داشته باشیم
درباره ما
دسته بندی محصولات
ورود به فروشگاه

درباره ما

شرکت فرآورده های گوشتی رباط کریم در سال 56 متولد و در سال 62 محصولات تولیدی خود را بصورت رسمی با برند رباط به بازار عرضه کرد. 

موسس شرکت، آقای دکتر واغیناک قازاریان، استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، مدیر پروژه اولین کارخانه جوجه کشی در ایران در شهر کرمانشاه، رئیس سازمان شیر در قبل از انقلاب، موسس انجمن فرآورده های گوشتی ایران و تدوین کننده استاندارد ملی سوسیس و کالباس می باشد.

 رباط با بیش از 45 سال تجربه­ ی تولید در زمینه­ ی فرآورده ­های گوشتی، همواره سعی داشته تا با بهره­گیری از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی دنیا، متخصصین با تجربه و خبره در صنعت غذا و نیز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، شرکتی پیشرو در حوزه فرآورده­ های گوشتی بالاخص انواع محصولات فرآوری شده باشد. در طول این سال­ها  نیز شعار کیفیت یعنی صداقت در تولید را سرلوحه کار خود، و کارخانه شیشه ای را در معرض دید همگان قرار داده زیرا اعتقاد بر این است در رباط چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

برآنیم با توسعه سبد محصولات در انواع برگر و غذای آماده با برندهای رباط و قازاریان تجربه ای متفاوت برای همراهانمان ایجاد کنیم. در طی این سال­ها همواره تلاش بر این بوده تا تولیدات بر اساس اصول و استانداردهای بالای اخلاقی و کیفی باشد، من بعد نیز همین خواهد بود و این تعهد همیشگی ما به سلامت خانواده بزرگ و عزیزمان در ایران آباد است.

با رباط بیشتر آشنا شوید

آخرین محصولات

وکیوم بیکن مخلوط(97/5% گوشت قرمز و مرغ)

0 تومان

وکیوم هندران 300 گرمی (98% ران بوقلمون)

0 تومان

وکیوم بیکن ران بوقلمون 300gr(98%)

0 تومان

وکیوم بیکن سینه بوقلمون 300gr(98%)

0 تومان

وکیوم کتف مرغ فرآوری شده 300 گرمی (98%)

0 تومان

بلاگ و آموزش

برای اطلاع از آخرین اخبار رباط در خبرنامه عضو شوید

مشاهده مقالات